Ενημέρωση για Syros Race 2012 προς Λιμενικό Ταμείο Σύρου

Ο Ναυτικός Όμιλος Σύρου διοργανώνει, για τέταρτη συνεχή χρονιά, τον αγώνα SYROS RACE, έναν διεθνή, τεχνικό ιστιοπλοϊκό αγώνα για σκάφη ανοικτής θαλάσσης, που έχει ως βάση την όμορφη πρωτεύουσα των Κυκλάδων, Ερμούπολη.

 

Στόχος του Ν.Ο.Σ. είναι η καθιέρωση του SYROS RACE ως έναν αγώνα-ορόσημο για τον ιστιοπλοϊκό, αγωνιστικό χάρτη της περιοχής, καθώς συνδυάζονται η άψογη διοργάνωση και ένας ιδανικός θαλάσσιος στίβος στην καρδιά του Αιγαίου –και πολύ κοντά στην Αθήνα– με την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Ερμούπολης (μετά το πέρας των ιστιοδρομιών καθημερινά, οι αθλητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν ποικίλες εκδηλώσεις –είτε σχεδιασμένες ειδικά για το SYROS RACE, είτε στο πλαίσιο των πολιτιστικών δρώμενων των ΕΡΜΟΥΠΟΛΕΙΩΝ).

 

Η όλη προσπάθεια αυτή έχει θετικότατα και πολλαπλά οφέλη για την Ερμούπολη και το νησί της Σύρου, επιτυγχάνοντας επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού.

 

Το SYROS RACE 2012, που θα διεξαχθεί από 24 έως 29 Αυγούστου 2012, θα είναι μια ιδιαίτερη διοργάνωση, καθώς θα φιλοξενήσει ταυτόχρονα το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ μετά από σχετική ανάθεση από την Επιτροπή Ανοικτής Θαλάσσης της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ είναι το σπουδαιότερο ναυταθλητικό γεγονός στο χώρο της ανοικτής θάλασσας και διενεργείται κάθε χρόνο σε διαφορετικό μέρος. Το προηγούμενο έτος πραγματοποιήθηκε στη Σκόπελο με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή 45 σκαφών απ όλη την Ελλάδα .Λόγω της ιδιαίτερης βαρύτητας του αγώνα ,συμμετέχουν σ αυτόν κατά κανόνα τα καλύτερα σκάφη που διαθέτει ο ελληνικός στόλος καθώς και τα αρτιότερα πληρώματα.

 

Για φέτος και παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Χώρα μας , αναμένουμε μεγαλύτερη συμμετοχή με δεδομένο ότι φέτος τερματίζει στη Σύρο και με διαφορά μόλις μιας μέρας πριν την έναρξη του δικού μας αγώνα , Το Aegean Regatta , ένας ιστιοπλοϊκός αγώνας με παραδοσιακή συμμετοχή 90 – 100 σκαφών ( διαδρομή : Μυτιλήνη – Οινούσες – Βολισσός Χίου – Σύρος) γεγονός που προσδίδει σίγουρα ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την διαφήμιση του νησιού.

 

Συνδιοργανωτές στην προσπάθεια είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία, ενώ η προβολή του αγώνα γίνεται μέσα από εθνικά και τοπικά τηλεοπτικά κανάλια, από πολλά έντυπα και διαδικτυακά ΜΜΕ ειδικού και γενικού ενδιαφέροντος, καθώς και μέσα από τον ιστότοπο του SYROS RACE στην www.syrosrace.gr.

 

Προκειμένου να μπορέσουμε να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, αναζητούμε υποστήριξή σας μέσω των διευκολύνσεων που ζητάμε παρακάτω και θα συζητήσουμε και σε συνάντηση με φορείς του νησιού που θα οργανωθεί πολύ σύντομα.

 

 ΠΑΡΟΧΈΣ ΝΕΡΟΥ (εάν δεν έχουν ήδη εγκατασταθεί κανονικά πίλαρ).

Κατά μήκος των χώρων πρόσδεσης που φαίνονται στα συνημμένα σχέδια πρέπει να υπάρχουν παροχές νερού . Ο υπάρχων εξοπλισμός που είχε διαθέσει Ο Ν.Ο.Σ. θα χρησιμοποιηθεί αλλά δεν επαρκεί.

 

 ΠΑΡΟΧΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ (εάν δεν έχουν ήδη εγκατασταθεί κανονικά πίλαρ).

Κατά μήκος των χώρων πρόσδεσης που φαίνονται στα συνημμένα σχέδια πρέπει να υπάρχουν παροχές ρεύματος που στην χειρότερη περίπτωση θα λειτουργούν μόνο τις νυκτερινές ώρες με αδιάβροχα πολύμπριζα στις κολώνες φωτισμού.

 

 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ WC

Επαναλειτουργία του κοινόχρηστου WC δίπλα στα γραφεία του Λιμενικού Ταμείου με ιδιαίτερη προσοχή στην καθαριότητα.

 

 ΕΛΕΥΘΕΡΟ Wi-Fi INTERNET

Εγκατάσταση σταθμού ελεύθερης πρόσβασης στο Internet για τα ελλιμενισμένα σκάφη και όχι μόνον.

 

 ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΔΕΣΗ

Απαιτείται βοήθεια από τους εργάτες λιμένος για την διευκόλυνση της πρόσδεσης ιδιαίτερα κατά την νύκτα της 23-24/8/2012 που θα φθάνουν τα σκάφη από Βολησσό.

 

 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

α. Επιπλέον κάδοι απορριμμάτων κατά μήκος της προβλήτας (από ψησταριά Γιάννενα έως την αρχή της προβλήτας κρουαζιερόπλοιων).

β. Τοποθέτηση επιπλέον προσκρουστήρων ανάμεσα στους υπάρχοντες έτσι ώστε να διευκολύνονται μικρότερα σε μήκος σκάφη.

 

 Τοποθέτηση (πόντιση) αλυσίδας κατά μήκος των προβλητών όπως φαίνεται στα συνημμένα σχέδια με ρεμέντζα κάβους πρόσδεσης ανά 10μ για την διευκόλυνση στην αγκυροβολία των σκαφών που δεν έχουν κατάλληλες άγκυρες.

 

 Θεωρούμε αυτονόητο ότι το εμπορικό πλοίο θα έχει απομακρυνθεί στο χαρτογραφημένο αγκυροβόλιο νότια της νησίδας Γάιδαρος . Προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το εσωτερικό της προβλήτας κρουαζιερόπλοιων.

 

Όσον αφορά την χρήση της Μαρίνας Σύρου στην θέση Λαζαρέτα αυτή θα χρησιμοποιηθεί προαιρετικά και σε περίπτωση ισχυρού Νοτιοδυτικού ανέμου έντασης 5-6 Β και άνω.

Η χρήση της μαρίνας έχει τα παρακάτω προβλήματα.

Α. Δεξιά της εισόδου υπάρχουν αβαθή 1,9μ που πρέπει να σημανθούν κατάλληλα για την αποφυγή ατυχημάτων προσάραξης.

Β. Οι εγκαταστάσεις παροχής νερού και ρεύματος είναι κατεστραμμένες.

Γ. Υπάρχει δυσκολία μετακίνησης των πληρωμάτων από και προς το κέντρο της Ερμούπολης.

 

Οι παραπάνω διευκολύνσεις προτείνουμε να παραμείνουν και μετά τους αγώνες προκειμένου να χρησιμοποιούνται από τα τουριστικά σκάφη που επισκέπτονται το Λιμάνι της Σύρου.

 

Το Λιμεναρχείο Σύρου θα πρέπει να επιμείνει στην εφαρμογή των Κανονισμών Λιμένος που ορίζουν την ταχύτητα των επιβατικών πλοίων προκειμένου να αποφευχθούν ζημίες στα σκάφη που θα είναι ελλιμενισμένα στους χώρους που προτείνουμε.

 

 

Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής

Αλέξιος Ξηραδάκης 6944357753

About Ναυτικός Όμιλος Σύρου

Η Ιστορία του Ναυτικού Ομίλου Σύρου ξεκινάει ουσιαστικά από το 1893, ήταν το δεύτερο κωπηλατικό σωματείο του ελληνικού κράτους

Check Also

Το ΟΥΣΥΡΑ δεν τα κατάφερε στην 2η ημέρα των αγώνων Syros Race 2012

Το σκάφος του Ν.Ο.Σύρου ΟΥΣΥΡΑ δεν κατάφερε να τερματίσει τη 2η ημέρα των αγωνών στην …

Αφήστε μια απάντηση