Με αργό ρυθμό τερμάτισε το δεύτερο σκέλος της Aegean Regatta 2012

Μετά από μία ημέρα ξεκούρασης για τα πληρώματα που συμμετέχουν στην Aegean Regatta, όλοι ήταν σήμερα έτοιμοι για το δεύτερο σκέλος του αγώνα που θα ξεκινούσε από τις Οινούσσες και θα κατέληγε στη Βολισσό της Χίου.

 

Ο Βοριάς ήταν αισθητά εξασθενημένος κάτι που βοήθησε αρκετά τα πιο άπειρα σκάφη. Η εκκίνηση για την κατηγορία ORCi δόθηκε στις 10 με την πλειοψηφία των σκαφών να επιλέγουν την σταβέντο μεριά της, με σκοπό να φτάσουν γρηγορότερα στην Ανατολική μεριά τις Χίου. Πρώτο πέρασε το στενό Χίου – Οινουσσών το σκάφος Μελίτη IV του Γιώργου Ανδρεάδη και σχεδόν αμέσως επέλεξε να γυρίσει και να μείνει κοντά στη Βόρεια πλευρά του νησιού. Αντιθέτως τα σκάφη Code Zero – Vodafone και Jinetera, ανοίχτηκαν Βορειότερα ώστε να εκμεταλλευτούν την μεγαλύτερη πίεση του αέρα. Η τακτική τους φάνηκε να έχει αποτέλεσμα, αλλά αρκετά γρήγορα ο αέρας απογοήτευσε και αυτούς. Το πέρασμα μέχρι την Βορειοδυτική άκρη του νησιού ήταν αρκετά επεισοδιακό με τον αέρα να μένει συνεχώς κάτω από τα 8 μίλια σε ένταση και με τη διεύθυνσή του να αλλάζει αρκετά συχνά.

 

Τελικά μετά από 7 περίπου ώρες αγώνα, τα πιο γρήγορα σκάφη του στόλου κατάφεραν να μπουν στον δυνατό αέρα που κράταγε η Δυτική μεριά του νησιού και να ταξιδέψουν γρήγορα, πρύμα μέχρι τον τερματισμό. Αρκετοί ήταν αυτοί με τα μικρότερα σκάφη, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον αγώνα αφού ο δυνατός αέρας έπεσε μαζί με το φως του ήλιου και δεν πρόλαβαν το όριο τερματισμού.

 

Οι νικητές του δεύτερου σκέλους της «Ρεγκάτας του Αιγαίου» ήταν ανά κατηγορία:

 

ORCi

CODE ZERO – VODAFONE με κυβερνήτη τον Μιχάλη Μπελεγρή

INTEGRALE με κυβερνήτη τον Σωτήρη Ζαμπέτογλου

MELITI IV με κυβερνήτη τον Γιώργο Ανδρεάδη

ORC CLUB

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με κυβερνήτη τον Λεωνίδα Καλλόπουλο

ΟΔΥΣΣΕΑΣ με κυβερνήτη τον Δημήτρη Μαράκη

 

ΙRC

BAXIMUS – ENGAIA με κυβερνήτη τον Θανάση Μπαξεβάνη

MELX II ΕΨΑ με κυβερνήτη τον Σταύρο Παπαγιαννόπουλο

OXYGONON με κυβερνήτη τον Ακη Τσαλίκη

 

Με το ΟΥΣΥΡΑ να είναι ένα απο τα σκάφη το οποίο δεν κατάφερε να τερματίσει στην κατηγορία IRC της 2ης ιστιοδρομίας λόγω άπνοιας. Ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο, καθώς ο αγώνας πλησιάζει στα μέρη μας για το λιμάνι της Ερμούπολης !!!

Καλή επιτυχία…

About Ναυτικός Όμιλος Σύρου

Η Ιστορία του Ναυτικού Ομίλου Σύρου ξεκινάει ουσιαστικά από το 1893, ήταν το δεύτερο κωπηλατικό σωματείο του ελληνικού κράτους

Check Also

To Ουσύρα στην Aegean Regatta 2012

Οι ισχυροί άνεμοι, ο έντονος συναγωνισμός, αλλά και τα ιδιαιτέρως θετικά σχόλια των ιστιοπλόων για …

Αφήστε μια απάντηση