Γενικά για τα Ταχύπλοα

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ:  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

• Να μην επιχειρούν πλόες πέραν των προβλεπομένων, από τις άδειες εκτέλεσης πλόων των σκαφών τους, αποστάσεων. 

• Να μην αποπλέουν πριν βεβαιωθούν ότι: 

α) Όλα τα προβλεπόμενα εφόδια υπάρχουν επί του σκάφους και είναι σε καλή κατάσταση. 

β) Γνωρίζουν τη χρήση τους και πότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το καθένα αν χρειαστεί. 

γ) Η κύρια και η εφεδρική μηχανή έχουν ελεγχθεί για την καλή λειτουργία τους. 

δ) Τα καύσιμα επαρκούν για το προγραμματισμένο ταξίδι. 

• Σε περίπτωση που υπάρχει οποιοσδήποτε ηλεκτρονικός εξοπλισμός επί του σκάφους (όπως συσκευές VHF, VHF/DSC, EPIRB, RADAR, GPS, PLOTTER), θα πρέπει να είναι πλήρως εξοικειωμένοι με τη λειτουργία και τους περιορισμούς τους. 

• Να μην ξεκινούν ένα ταξίδι αν, προηγουμένως, δεν έχουν ενημερωθεί για το δελτίο καιρού και τις καιρικές συνθήκες, οι οποίες αναμένεται να επικρατήσουν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο, να μη διστάσουν να αναβάλουν το ταξίδι τους. 

• Να ενημερώνουν πάντα τους οικείους τους για τον προορισμό τους και τον προβλεπόμενο χρόνο άφιξης σε αυτόν. Επίσης, να τους καλούν σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώσουν για την ασφάλειά τους και τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα. 

• Τέλος, σε περίπτωση προβλήματος, να παραμένουν ψύχραιμοι, έχοντας σε ετοιμότητα προς άμεση χρήση το σωστικό εξοπλισμό και παράλληλα να μην διστάζουν να καλέσουν τον αριθμό «108» (Άμεση Δράση Λιμενικού Σώματος) ή  τον «Πανευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης» «112», αναφέροντας το είδος του προβλήματος που αντιμετωπίζουν, το όνομα του σκάφους, τη θέση (γεωγραφικό στίγμα), τον αριθμό των επιβαινόντων και την αιτούμενη βοήθεια.                      

 

About Ναυτικός Όμιλος Σύρου

Η Ιστορία του Ναυτικού Ομίλου Σύρου ξεκινάει ουσιαστικά από το 1893, ήταν το δεύτερο κωπηλατικό σωματείο του ελληνικού κράτους

Check Also

Δραστηριότητες

Σύντομα θα ακολουθήσουν οι δράσεις του τμήματος για το 2011.

Αφήστε μια απάντηση